Δεν είναι μυστικό
Από την Ελληνιστική ακόμα περίοδο, έχουμε αναφορές από συγγραφείς (π.χ. Διοσκουρίδης, Αθηναίος, Ησύχιος κ.ά.), που ονομάζονται χαρακτηριστικά «δειπνοσοφιστές» και αργότερα από άλλους της Ρωμαϊκής περιόδου (π.χ. Γαληνός, Πλίνιος, Λούκουλος, Στράβων κ.ά.), για περίπου εκατό ονόματα οίνων, που παίρνουν το όνομά τους από τα φυτά που εμβαπτίζονται μέσα τους και τους προσδίδουν κάποιες από τις αρωματικές και μαζί θεραπευτικές τους ιδιότητες.
Έτσι αναφέρονται οίνοι όπως, αλοΐτης (αλόη) σαν θεραπευτικός για τη δυσκοιλιότητα και τη διούρηση, αρκευθίτης (από τους καρπούς του κέδρου) σαν θερμαντικός ή διουρητικός, ανισίτης (άνισο) για την καλύτερη χώνευση ή την καλύτερη αναπνοή, κ.λπ.
Το μεσαίωνα ο Παράκελσος εμπνεύστηκε από τη μελέτη τέτοιων αλκοολούχων θεραπευτικών σκευασμάτων. Με στόχο την επίτευξη της μακροζωίας (ίσως και της αθανασίας του σώματος), πειραματίστηκε με διάφορα φυσικά συστατικά. Πίστευε ότι η υγεία του σώματος βασίζεται στην αρμονία του ανθρώπου με τη φύση. Ο Παράκελσος διέφερε από άλλους αλχημιστές. Έλεγε: «Πολλοί λένε για την αλχημεία ότι χρησιμεύει για την κατασκευή χρυσού και ασημιού. Για μένα δεν είναι αυτός ο σκοπός. Η δύναμη και οι αρετές (της αλχημείας), κρύβονται στην ιατρική».
Το Royal Schweden Bitter έχει ένα μοναδικό και απαραβίαστο συνδυασμό βοτάνων με αλκοόλ. Το αλκοόλ συμμετέχει ως ενεργό συστατικό, αντιδρώντας χημικά με τα δραστικά συστατικά των 16 βοτάνων και ενεργοποιεί ενζυμικές διεργασίες κατά τις οποίες παράγονται, δραστικά συστατικά με πολύπλοκες βιοχημικές αντιδράσεις.
Η δύναμη του θεραπευτικού αυτού σκευάσματος, οφείλεται αποκλειστικά στη συνεργητική δράση ΟΛΩΝ των συστατικών του. Για τα βότανα που περιέχει το Royal Schweden Bitter ακολουθεί σύντομη αναφορά για τις ιδιότητές τους.